Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 3, 2010
Image Size
233 KB
Resolution
556×716
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,652
Favourites
255 (who?)
Comments
28
×
new ID - october by oomizuao new ID - october by oomizuao
figured it was about time to make a new ID..










art and character (C) Elise M.S. / oomizuao 2010
Add a Comment:
 
:icondemonkirka:
demonkirka Featured By Owner Jun 20, 2011
So So cute
Reply
:iconfaithstarlight:
FaithStarLight Featured By Owner Oct 18, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Your ID's are always so cool :D I love the little cute face :D
Reply
:iconkitzunezan:
Kitzunezan Featured By Owner Oct 18, 2010
..aww :meow:
Reply
:iconbashrika-ringarius:
Bashrika-Ringarius Featured By Owner Oct 8, 2010
OMG do u really have goggles like those? if ya do the i am soooo jealous...
Reply
:iconoomizuao:
oomizuao Featured By Owner Oct 9, 2010  Hobbyist General Artist
I've got two pairs of 'em ;) (got them on e-bay)
Reply
:iconbashrika-ringarius:
Bashrika-Ringarius Featured By Owner Oct 10, 2010
OMG you are sooo lucky :D I've wanted a pair ever since i saw 'em in Scott Pilgrim lol
Reply
:iconirmpie:
irmpie Featured By Owner Oct 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
aaaaw really cute:D
Reply
:iconflamy-star:
Flamy-Star Featured By Owner Oct 4, 2010
Cute <3 Love the goggles, the hairstyle and the little butterfly! :3
Well done.
Reply
:iconnocturnalmoth:
nocturnalMoTH Featured By Owner Oct 5, 2010  Hobbyist Digital Artist
thanks! :) (btw, I'm replying to this from my other account. I'm too lazy to sign out of this one and then back in to the Oomizuao account.. XD hope that's ok?)
The butterfly is actually a moth ^^ the "moon moth" or something, I don't remember its english name, but in japanese it's called the "Oomizuao"! [link] :3
I really like moths, you see (just as long as they don't fly in my face ^^; ) so that's kinda why my nickname on DA is MoTH, and the name of my other account is named after the oomizuao moth. ^^
Reply
:iconflamy-star:
Flamy-Star Featured By Owner Oct 13, 2010
That's fine xD (sorry for the uberlate reply btw xD)
And oo I see, it's really pretty I must say :3
Moths are pretty nice <3
Reply
Add a Comment: